bg

Konstuktivizam u nastavi

Konstruktivizam je pristup podučavnju i učenju zasnovan na pretpostavci da je spoznaja rezultat “mentalne konstrukcije” tj. učenici uče spajajući nove informacije s onim što znaju. Konstruktivisti vjeruju da na učenje utječe kontekst u kojem se podučava određena ideja kao i vjerovanja i stavovi učenika.

Caine i Caine 1991. godine predlažu slijedeće principe učenja;
Mozak je paralelni procesor
On istovremeno obrađuje mnogo različitih tipova informacija ( misli, osjećaje i kulturno znanje ).
Učenje uključuje cijelu fiziologiju
Učitelji se obraćaju cjelokupnoj ličnosti, a ne samo razumu.

Traženje značenja je osobno.
Razumijevanje učenika se zasniva na njihovim jedinstvenim iskustvima.
Osjećaji su ključni u stvaranju modela.
Na učenje utječu emocije i stavovi.
Mozak obrađuje dijelove i cjeline istovremeno.
Ljudi imaju poteškoča u učenju ako se dio ne podučava u kontekstu cjeline.
Učenje uključuje i usredotočenu pažnju i perifernu percepciju.
Na učenje utječe okolina, kultura i klima.
Najučinkovitije učenje je učenje iskustvom.
Atmosfera u učionici bi trebala biti poticajna, a ne prijeteća.
Podučavanje treba biti takvo da omogući učenicima izražavanje vlastitih sklonosti. Iskustveno i istrazivacko ucenje

Dojmovi

KARLOVAC AQUATIKA
“Željeli bismo zahvaliti Agenciji Obord koja nam je organizirala izvanrednu izvanučioničku nastavu – Učiteljica M. V., OŠ Prečko, Zagreb.


KLJUČIĆ BRDO
“Poštovani,zahvaljujemo se na izvrsnoj organizaciji i programu izleta u Ključić Brdo . Veselimo se svakom novom izletu s vama.”
Aktiv 1. razreda OŠ Retkovec


KLJUČIĆ BRDO
Jako smo zadovoljni s realizacijom izleta. Sve je proteklo u najboljem redu. Posebno pohvaljujem vodiče koji su izvrsno obavljali svoju ulogu u autobusu i tijekom boravka u izletištu. Jako smo zadovoljni i s prijevozom. Domaćini su također bili neizmjerno ljubazni. Još jednom sve čestitke na vrhunski obavljenom poslu. Hvala i nadamo se da ćemo dalje surađivati.
OŠ Dragutina Domjanića